dissabte, 15 de setembre del 2012

Brownie a la tassa en 3 minuts





15 de setembre vol dir que ja no fa tanta calor, tornada a l’escola i a la rutina en general i, com no, una nova recepta dels 15. Aquesta vegada ens ho han posat molt fàcil amb l’ingredient: xocolata!!!
Quantes vegades ens ha passat voler menjar alguna coseta dolça, no tenir res i tenir poc temps per cuinar??
Tenim un ou, unes poques culleradetes de farina, sucre, xocolata, un poc de llet a la gelera i una tassa?? He trobat la solució al problema: preparar un brownie a la tassa en 3 minuts. A partir d’ara quan ens comenci a pegar el cuquet de “vull menjar alguna cosa amb xocolata” ja no tenim excusa per no fer-ho.
Abans d’anar a la recepta, volem aprofitar per felicitar al Xavi, uns dels amfitrions de la Recepta dels 15, perquè avui fa el seu aniversari. Moltes felicitats!!!!

Ingredients (per a dues persones)
1 ou
4 cullerades soperes de farina
4 cullerades soperes de sucre morè (també podem utilitzar sucre normal blanc)
3 cullerades soperes de cacau en pols
3 cullerades soperes de nocilla
6 cullerades de llet
3 cullerades d’oli
Una punteta de llevat tipus Royal

Preparació:
  1. Mesclam tots els ingredients fins que quedi una massa ben homogènia.
  2. Distribuïm la massa en dues tasses. Les tasses no han de quedar plenes del tot, perquè el brownie puja a dins el microones.
  3. Programam el microones 1 minut i 45 segons a màxima potència (en el meu cas a 800W)
  4. Posam un poc de sucre en pols a la superfície i llepolia a punt per menjar.

Aquesta recepta és una variació de les moltes que circulen per la xarxa dels brownies i pastissos en una tassa. Concretament, aquesta versió és una petita modificació d’aquesta recepta.

17 comentaris:

  1. Doncs que fàcil i ràpid, no??? La veritat es que no hi ha excusa per no gaudir d'un brownie!! Petons

    ResponElimina
  2. M'encanta aquesta recepta! és la millor solució d'emergència a un atac xocoaddicte!!!! que en Jordi treballa i no el tinc sempre a casa per ajudar-me amb l'addicció jajaja!!!
    I la presentació és xulíssima!!
    petonets

    ResponElimina
  3. A mi tambe m'encanta la recepta!!! ^^

    petons!

    ResponElimina
  4. quina pintassa que té,...no li diria que no a una cullerada tot i que no sóc xocoaddicte !! jeje petons

    ResponElimina
  5. Ondia!, crec que tinc alguna recepta a la carpeta semblant i pendent de fer!, em sembla una idea boníssima!, així que amb aquesta pinta segur que te la copio ben aviat!, merci!

    ResponElimina
  6. Que mones les tasses presentades amb la presa de xocolata blanca. Nosaltres també n'hem preparat a casa. Deixes a tothom bocabadat jejeje...
    Ptns

    ResponElimina
  7. Benvinguts de nou!
    Una recepta senzilla amb ingredients senzills però que té un resultat espectacular! i fet en un moment ;)

    ResponElimina
  8. Fins i tot pots engrestar als convidats i fer un curs ràpid :)

    ResponElimina
  9. Que bé que va aquesta recepta, ràpid i a més no cal que tinguis masses ingredients!! M'encanta :)

    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Consuegri compartida, me la guardo perquè així no em farà mandra preparar-me un brownie per mi soleta!;)
    Molts petonets.

    ResponElimina
  11. S'ha de reconèixer que la presentació és única i perfecte!M'emporto la recepta per preparar-la en moments de necessitat jeje
    Petons!

    ResponElimina
  12. Ooooooole la meva Pauleta! Aquesta recepta la vaig provar aquest estiu en una tarda tonta que tenia i em va alegrar el dia! jajaja És una passada com surt de bo, m'encanta!
    El Xavi agraeix molt les felicitacions ;)
    Moltes gràcies per participar carinyo
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  13. reinetaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! se que vinc tard 8( però no podia deixar de veure aquesta meravella! i menys avui, tot i que ja se que a tu t'agrada més la llimona i el merengue ;P petonets i felicitatsssssssssssssssss

    ResponElimina
  14. Aquest brownie fa una pinta i així al microones és una recepta super senzilla!!

    per cert, per molts anys!! encara que vaig tard! la veritat és que la xarxa s'ha omplert de regals plens d'energia, oi?

    petonets

    ResponElimina